marillion… redescoperit

din cauza unui post mai vechi, si a comentariilor de la el, am ajuns sa caut marillion… mi-am daunloadat albumu live: „la gazza ladra” si azi dimineata, in masina, spre birou am dat la max si am cantat cu fish… pentru astia mai noi… marillion e fain doar cu fish… baiatu ala nou: steve hogarth (parca, n-am chef acu sa caut pe net daca asa il cheama sau nu… daca voi aveti si n-am nimerit-o puneti un comment, ca sa nu dezinformam aici… multumesc 🙂 ) e cam trist… marillion… o trupa de pe vremea lu genesis, nicidecum cu faima lor, poate ca pentru ca muzica lor avea un sound altfel, mai de zilele nostre…

chelsea monday, jigsaw, levender, fugazi, childhood’s end, kayleigh… ascultati si voi…

Un comentariu

Lasă un răspuns

