marti dimineata… in romania…

sau ce poti patzi daca traiesti in romania, marti…

actori: eu, consiliul local brasov, militia, volksbank

actiunea incepe acum cativa ani cand umblam prin tara destul de mult cu masina, cand militia avea radare noi si le testa pe noi… din mers, de dupa colt, 2-3 unul dupa altul si in alte felurite pozitii… astfel, eu, luam amenzi… fiind corect din fire, le plateam… ziceau ei ca sa trimiti pe fax sau prin posta la politia din cucamacai copie dupa dovada de plata… desi nu era usor, faceam si asta… si mai faceam ceva: le strangeam pe toate intr-un dosar…

in urma cu vre-o 4-5 luni, finantele din brasov, unde sunt posesor de buletin si deci „client” al lor, se gandesc sa faca o vanatoare de datornici… imi trimit la brasov, la ai mei, o nota de plata, luuuunga, cu vre-o 30 de amenzi… pe care cica le-am consumat de-a lungul timpului… caut „dosarul”, de care dau greu, pentru ca m-am mutat intre timp… gasesc multe din acele amenzi… le trimit la aieres… aia anuleaza buna parte din ele… altele nu… mai completeaza lista cu altele… iar caut… iar trimit… iar completeaza… unele le sterg de pe lista, altele le lasa… mai trimit… si uite asa… pingpong vre-o 2 luni… sau 3…

buuuun… intr-un final ei imi trimit o adresa ca mi-au poprit salariul de la baxi romania… date vechi… nu mai iau salariul de la ei… da totusi vorbesc cu ei, cu baxi, si ii intreb daca a venit asa o hartie… ei zic nu… poprirea era pe o suma care includea cateva platite si trimise la fisc… iar suna-i iar pune-i sa modifice…

apoi, primesc alta hartie… ca au pus poprire pe contul meu de la bancpost… candva, demult, cred ca am avut un card business la bancpost… nu cred ca am avut cont acolo…

ok… toate bune…

azi dimineata suna telefonul… nr privat cica… zic, iar or fi aia de la asigurari… ca pe unchimiu l-a mancat in cur si ca sa scape de la aia de la aig, le-a dat nr meu de tel… nu erau aia… erau de la volksbank… si cica primisera de la vasnicii luptatori financiari din brasov o hartie de poprire pe contul meu de la volksbank… creca aia au trimis la toate bancile din brasov… a ajuns hartia la filiala brasov si astia, intr-un exces de zel al tanarului angajat, care nu are inca in minte clientul, cauta in baza lor de date, vad ca io am cont la bucuresti si trimit hartia la bucuresti… sanchi…

ce cacat de cont am eu la volksbank??? imi zic… imi aduc aminte ca acu vre-un an jumate a trebuit sa fac o plata si sa primesc niste bani si sa fac un op… si pentru ca aveam de pimit banii de la anca, care avea un cont in euro la volksbank, iata ca m-am procopsit cu cont la volksbank… am primit euroii, am facut plata, si au ramas ceva marunti in cont… 20 ron… o intreb pe banchera consilier… ce sa fac? sa inchid contul? ea, intr-un exces de zel al tanarului angajat, care nu are inca in minte clientul, zice nu, pastrati-l!!! ca sa mai numere ei la sfarsit de an +1 la clienti… na ca au numarat…

da io acu am cont de 20 ron, poprire pe el, si datorie de 157 ron… 150 amenda + 7 serviciile… tips cum ar veni… pisamas pe serviciile lor…

bun. ii zic la donsoara de la volksbank ca daca-i lege nu-i tocmeala… cum facem? si ii pun o intrebare: da io intru la rau platnici cu poprirea asta? pot sa mai iau credit? ca asta ma arde… si ca tre sa iau credit… (apropos de customer service… credeti ca s-a prins ca vreau credit si ca pote sa ma aiba de client??? niste incompetenti, vorba lu lucian…)… donsoara nu stie sa-mi raspunda la intrebare, va intreba si ea un „prieten” si ma va suna… zis si facut… ma suna, incepe sa toarne din ea ca legea, ca benere, ca ce optiuni am, ca am atatea zile la dispozitie… ca, ca, ca… intr-un final ma bufneste rasul cu ea la telefon… evient ca ingheata… nu se astepta s-o intreb cam cat timp pe zi face asta? ghiciti!!!…. n-ati ghicit… toata ziua… sistem de cacat… vrem sa fim aieres da mijloace zero… ma rog… se mai destreseaza, radem amandoi de situatie… se ofera sa demolam consiliul local brasov…

asa ca iata-ma ca tre sa ma duc la o sucursala, filiala volksbank, sa pun banii in cont, sa platesc birul, si sa nu uit sa inchid contul…

da nu cred ca se termina aici… cred ca o sa mai apara si de pe la alte banci popriri… ca am mai fost client la becere (slava domnului nu mai sunt), la banca transilvania si acu sunt la ing

morale:

  • circulati cu viteza legala;
  • nu trimiteti la militieni dovezi de plata amenzi ca nu foloseste la nimic;
  • pastrati cu sfintenie dovezile de plata;
  • daca va mutati, aveti grija de dosarul ala;
  • nu va tineti conturi la banci asa aiurea cu 20 ron in ele;
  • apucati-va de magarii mari, ca asa nu va cauta nimeni;
  • dati statul in judecata… mereu;
  • emigrati;
  • marti stati acasa si dormiti… cu telefonul inchis…
13 comentarii

  1. mie unu imi place aia cu dormitu’

    auzi, da bancile au program de lucru de luni pana vineri.
    ba unele si sambata…

    de ce sa risti sa te expui. mai bine stam si dormim de luni pana sambata.
    mai putin duminica in care, ca in fiecare uichend ar trebui sa ne odihnim…

    dupa atata stressssssssss

  2. …multumit domnu’ Blogdan, da asa cum pe matale te cheama Blogdan nu Bogdan asa shi pe mine ma cheama GraphX nu grafics. Putin respect fata de clasa cititoare ca or fi multi da prosti care citesc pe buda textele de pe cutiile de shampoo, dar acileasuntem unii care avem carte ca daia ne permitem de la munca sa scrutam netu.
    Deci sunt pe cale de a fi multumit. Hai di pa
    PS Mercic pt fisieru’ ala

  3. Aloo, aloo domnu’ nu mai tiu minte cum so dat ora shi cand ca dormeam, da oricum nu e a buna hasta de prin verdeatza asta. Mai am 2 ore de birocratie nu numai una. Grija cu ceasu ca doar nu lucrati la cefereu.

  4. Bulan: am citit azi pa linku tau de aia de la fisc
    Bulan: ezact asta am patzit io vineri
    bogdanlebu: salut
    Bulan: ulcam tu da clab
    bogdanlebu: pai baga acolo un comment
    bogdanlebu: intra pe blogea si ai jos comments
    bogdanlebu: da-ti si tu cu parerea
    bogdanlebu: si daca esti cumenite iti raspund
    bogdanlebu: hahaha
    Bulan:
    Bulan: eventual sa cer consultanta cum sa recuperez banii ca eu am facut- si mai calumea
    Bulan: le-am platit de 2 ori
    Bulan: ca trebuia sa scot un Cert. de neurm. fisc
    bogdanlebu: pai pana la urma si io o sa o platesc pe asta la care nu mai gasesc chitanta de 2 ori

  5. hahaha… stai ca mai am o poveste cu statul roman si cu buletinul… am vrut sa nu mai am de bv… da ei n-au vrut… am renuntat… daca-mi aduci aminte poate scriu si despre asta…

Lasă un răspuns

