chef

… n-am chef de nimic inca… doar stau si ascult intr-una piesa zilei de joi… imi place la maxim… si n-am chef finca aseara am fost la chef… de mult nu mai fusesem in white horse seara la baute jos in bar, ci doar ziua pentru o ciorbitza…

de ce am fost? la multi ani gabi!

cum e? fain: multa lume, asta insemnand ca trebuie sa te impingi serios sa ajungi de la bar la masa… chelneri rari… da e super sa te intinzi peste aia care stau la bar si sa strigi la barmani sa-ti mai dea ceva de baut, sau gheata pentru uischi…

dans: intre mese, pe scaune, pe banci, pe mese… evident ca tot ce e pe mese se afla in echilibru instabil si e la fel de evident ca bauturile pana la urma ajung pe toalele noastre… de aceea recomand blugi si tricou…

muzica: excelenta… si mai noo da mai ales mai veche…

fum: nu prea…

cald! si o chestie misto… la buda apa fierbinte, cand te spalai pe maini dupa pipi (da, sunt dintre aia care fac asta) te opareai…

bunoace? plin (in afara de cele de la noi din grup)… loc de agatat sambata seara? cu siguranta!

era si un tv unde am vazut unpic de local combat, mai precis upercutu lu ghitza care l-a cam trimis in lumea vislor pe smarandescu… (am cautat pe youtube faza, sa v-o arat da nu am gasit-o… daca o gasiti dati-mi un semn!)…

atmosfera super… parca toti eram la acelasi chef…

cat a tinut? asta nu mai pot s-o spun… pentru ca lipsa de antrenament a facut ca cele cateva uischiuri baute cam repede sa ma faca sa parasesc scena la nu stiu ce ora si sa ajung acasa nu stiu cum… multumesc anca…

2 comments

Lasă un răspuns

