prieteni la brasov

in weekend la brasov… sambata seara la festival 39… in vitrina… masa noastra preferata… prieteni vechi din brasov, nemaivazuti de multa vreme: grig, bubu, vali… vali cand intra zice: „tocmai ti-am citit blogu azi… cautam poze de-a lu razvi si te-am gasit pe tine…”

e fain sa stii ca mai stie lumea de tine, chiar daca nu ai mai vorbit cu ei de ani buni…

asa cum s-a intamplat cand a pus cossy un comment…

creca, de fapt, asta-i rolu blogului astuia… ca tot ma intrebam de vre-o 3-4 zile, de cand s-a facut maricel si a-mplinit 5000 hituri, ce naiba ma fac cu el?

vali, sambata seara, i-a dat un sens…

merci vali (ti-as fi pus linku la ceainarie, da nu mai stiu s-o gasesc… ajutor!)

later edit: multumita lu grafics, am aflat si am pus linku la ceainaria lu vali… super tare, pe muresenilor… cand treceti prin brasov, opriti-va la vali la un ceai…

3 comentarii

  1. Aaa shi uitasem

    Mai are un link Vali da deocamdata inca nu are decat casa conspirativa,
    http://www.distributieceai.ro, adica da ceaiu la toata lumea. Chiar, sa il sun sa vad daca imi face fo reducere la fun ceai ca i-am facut publicitate pe acest frumos blogea care o facut peste 5000 de hituri cica. Acuma taman ma reped la un pahar de Earl Gray ca dupa bere la mine mere inainte de culcare si un ceai. E bine domnu’ Vali sa bem ceai? shi daca da, de la cine?

    Hai pa

Lasă un răspuns

