sambata

lenevirea de vineri s-a terminat cu un gest foarte important (felicitari bogdan!!!)… am tras perdeaua… asa ca sambata am dormit lung si apasat pana la doispe…

apoi drum pana la corbeanca… avem un inceput de casa…

casa 1

casa 2

casa 3

pozele alea bune altadata pentru ca a fost asa: bogdan: te rog sa iei si aparatu foto! finlandeza: ok!… in masina: bogdan: ai luat aparatu? finlandeza: nu!

apoi petrecerea andreilor… mancare (excelenta), bautura (uischi), tort (ciocolata), meci (3-1)… badea gol la a doua actiune de cand a intrat, la cam 2 minute de cand a intrat… mare jucator…

acasa… nani vre-o doo ore…

music club… pacaleala: nu era cortez vocal, ci ionut si „prietenul meu„… au cantat bine… atmosfera foarte misto… intre piesele noi, am gasit si piesa zilei de azi

cand am plecat am luat un taxi… noroc ca ne suisem in el… ca nu cred ca i-a placut ca l-am deranjat de la film…

acasa… somn (again)…

One comment

Lasă un răspuns

