petrecerea de craciun

… poveste in cuvinte dar mai ales in poze … suveniruri d-acolo = tot poze…

cum ziceam mai de mult, am fost weekendu trecut la petrecerea de craciun… in parang… impreuna cu cei de la baxi…

am luat finlandeza in masina, cdurile cu iutu, ceva rabdare… si hai la drum…

ca sa iesim vineri seara din bucuresti am consumat pe langa nervi, cam o ora jumate…

am ajuns la locatie dupa un drum fain in care l-am prins pe cata pe drum (noroc cu ioana lui ca altfel ne pierdeam prin targu jiu odata si prin petrosani a doua oara… daca ajungeam in petrosani)…

acolo: mancare, bautura… chef 1… fara poze… aruncat cu mingea de fotbal american in parcare, pana ne-au amortit mainile…

a doua zi dimineata surpriza (adica seara cand am ajuns nu stiam unde suntem…) eram in asa un peisaj…

colinde de craciuncolinde de craciuncolinde de craciun

colinde de craciuncolinde de craciun

super peisaje… stiam de seara ca o sa fie frumos… de mult nu mai vazusem atatea stele…

a doua zi dimineata… sport… tenis, fotbal, tenis cu piciorul…

simboluri craciunsimboluri craciunsimboluri craciun

dupa cateva ore de sport… creca n-am mai facut atata miscare in 2 ani… pranz si somn…

cand ne-am trezit a inceput petrecerea principala:

foc de tabara, tuica, gratare, tuica, mici, tuica fiarta, slanina, ceapa rosie, vin fiert, tuica, foc de tabara…

mos craciun

hora, tuica, gratare, tuica, mici, tuica fiarta, slanina, ceapa rosie, vin fiert, tuica, hora…

mos craciun

apoi, inauntru, bere, karaoke, bere…

mos craciunmos craciun

oare ce piesa era aici???

mos craciun

pana cand am ramas cativa… si chelnerii cam vroiau sa ne puna pe fuga… cu replici de genu: „pai sa stam 6 chelneri dupa voi 5???” i-am zis: „plecati 3 si ramaneti doar 3!!!”…

a doua zi cand ne-am trezit… cadouri in camera… printre altele si cd cu colinde de craciun

apoi plecare… defileul jiului… pe unde s-au caftit minerii cu jandarmii… apoi vizita la pestera muierii…

colinde de craciun

inainte sa intram finlandeza, infricosata de acasa de lilieci… s-a blindat…

colinde de craciun

am intrat… frumos…

colinde de craciun

am aflat de la ghidul nostru ca liliecii nu reactioneaza la lumina (asa ca finli, nu mai aprinde faza lunga cand ajungi acasa, ca esti degeaba) ci doar la zgomot… (vezi sa nu incepi sa claxonezi)… si ca altfel sunt niste animale care nu se prind in par, care se tem de om si care mananca tantarii… deci utili la casa omului…

colinde de craciuncolinde de craciun

erau mai multi…

apoi drum spre casa… si somn de voie…

gata… ne mai vedem la chefu de la anu!

leitar edit… sau PS: finca am fost la parang, am ratat chefu lu cici…

petrecere de craciun

la multi ani cici!

Lasă un răspuns

