vacanta de iarna

cu ceva intarziere iata si cum a fost in vacanta de iarna in austria…

am plecat pe 3 dimineata… pe masina suportu de schiuri… lada de bagaje… si ditamai portbagajul… toate au incaput lejer…

plecam… ceva zapada la sibiu… trecem usor de granita… ajungem la paprika csarda, exact inainte de intrarea in austria… inca pe teritoriul unguresc… fara sa avem rezervari… ca niste flori… nu aveau locuri de cazare, noi eram rupti… noroc ca acolo, antreprenorii maghiari au vazut ca parcarile se umplu mereu de masini cu numere de romania si au costruit motel langa motel…

si pentru ca:

vacanta de iarna austria schi

am gasit usor cazare…

io… harnic, cum ma stiti, am aruncat la gunoi o punga ce statea la picioarele fetelor, in spate… si, printre deseuri, erau acolo si tigarile oanei (10 pachete)…

ne-am asternut la o masa ungureasca… si apoi la odihna… urma o zi grea!!!!!!

a doua zi… de la 9 la 18: cumparaturi !!! extenuant… apoi am plecat spre viena…

ne-am cazat… am baut unul sau mai multe uiscane… si apoi hai sa le stingem cu bere, la locul stiut

a doua zi in viena… surpriza… fetele mai vroiau sa mai vada cateva magazine… asa ca am luat broscoiu, ne-am luat frumusel abonamente la metrou si tusti in viena (ailalta viena, nu aia cu magazine)…

prima chestie pe care am vazut-o la metrou era un afis cu „visit romania” (apoi am remarcat ca viena era plina de ele… radu le-a vazut si la munchen)

am iesit din metrou la catedrala sf stefan…

vacanta de iarna austria schi

apoi ne-am plimbat pe cateva strazi, am trecut prin cateva cladiri… am vazut ceva muzee… biblioteca… trasurile cu cai… concerte mozart… vieneze dichisite… volkstheatre… ne-am suit in metrou si hai la prater

vacanta de iarna austria schi

in poza e roata mare a praterului (aia mai in spate) si broscoiul (mai in fatza… pentru cine nu-l cunoaste)…

ne-am suit in aia, am vazut viena de sus si l-am vazut si pe apfelstrudel stadion … de unde am ceva amintiri frumoase (da-ti si voi ceva note mari la poza aia… ca e faina) de acu 2 ani…

vacanta de iarna austria schi

prin parc era cam pustiu… jucariile alea periculoase nu mergeau… da ne-am dat cu cartu, am fost in tunelu groazei, unde am ras de ne-am prapadit… pana cand, in plina bezna, a pus unu mana pe mine… ioi… ce-am sarit… am speriat si broscoiu… asta era:

vacanta de iarna austria schi

ala din stanga cum va uitati la poza… ala din dreapta e broscoiu…

apoi iar ne-am reunit cu cumparatorii si am servit cina la o carciuma unde totata oferta se masura in centimetri: centimeter ii. io am mancat 2 m (adica 200 cm) de carnati… da se putea manca si asa ceva, in caz de foame mare…

next morning, after starbucks experience… am plecat catre munti

pe drum… panica mare… termometrul de la masina nu cobora sub 8 grade… peisajele erau dominate de culoarea verde… desi niste prieteni sunasera ca a nins acolo centimetri buni de zapada (da poate citisera asta)… totul era uscat…

vacanta de iarna austria schi

ne-am cazat… am baut berea casei… si am inceput vacanta la schi…

depre care va mai zic si zilele urmatoare… ca mi-e somn… si nici bacterie la laptop nu mai am…

5 comentarii

  1. Salut, am ajuns la blogul tau cautand info despre Austria. Am vazut lucruri interesante, pentru care as vrea sa mentionez blogul pe site-ul meu, dedicat in intregime acestui subiect, vacantelor, http://www.AmFostAcolo.ro, in sectiunea „Blog Vacanta”, la tara AUSTRIA. Daca consideri util ca blogul tau sa apara acolo, te rog contacteaza-ma pe adresa de mail cornel [-@-] amfostacolo.ro.

Lasă un răspuns

