vacanta de iarna 2.0

continuarea povestii despre vacanta de iarna pe care v-o datorez demult

a doua zi… ora 8, ski room… prima data cu bocancii in picioare dupa 2 ani de pauza…

am luat flackelmbahn (sau cum i-o zice)…

vacanta de iarna austria schi

si hopa sus in varful muntelui…

la prima tura n-a fost usor… da incet incet genunchiul si-a dat drumul… si mai asa ca babele, am facut ture bune…

ne-am dat si pe partii mai moi… da si pe d-alea mai abrupte…

vacanta de iarna austria schi

desi nu prea era zapada…

vacanta de iarna austria schi

cred ca ultima data ninsese cu 2 saptamani inainte sa ajungem noi… dar austrienii munceu din greu si reuseau sa faca pe partii sa se poata schia… am schiat pe partii cu bordura… se termina zapada brusc si incepea iarba!!!

am schiat si pe ploaie torentiala:

vacanta de iarna austria schi

dar si pe soare supreb:

vacanta de iarna austria schi

mult soare…

vacanta de iarna austria schi

schiati si bronzati … am mai practicat si sportul preferat… cumparaturile

vacanta de iarna austria schi

erau reduceri mari la louis vuitton … 1800 euroi o posetica…

tot in kitzbuhel am fost si la masa…

vacanta de iarna austria schi

cu sania nu ne-am dat ca nu era zapada… da baietii gasisera solutia!

vacanta de iarna austria schi

cand am plecat nu prea am mai lasat zapada in urma…

vacanta de iarna austria schi

pe partia aia… cu o zi inainte schiasem…

tot ce e frumos are un sfarsit… am plecat acasa

vacanta de iarna austria schi

si asa a luat final vacanta in austria… primul schi dupa 2 ani de pauza… cool…

ar fi fost si mai cul daca la arad n-am fi dormit aici:

vacanta de iarna austria schi

3 comentarii

  1. vacanta frumoasa.
    Pacat de zapada dar atmosfera incendiara. Dl. Lebu a fost de senzatie si a meritat toti banii. Va recomand o vacanta cu el.
    La ARAD ma puteti vedea impreuna cu campionii 2007 .

  2. „Dl Lebu a meritat toti banii? ” adica …..cumva, n-a fost chiar vacanta pt unii…a fost un job..platit???
    ciudat..ce sa zic…oricum se pare ca senzational!!!

Lasă un răspuns

