agitati

suntem toti… da azi dimineata unu in masina… claxona, urla, facea semne… de ce? pentru ca in mijlocul pietei victoriei, unde e inghesuiala mai mare si unde nu se respecta benzile, zice ca i-am taiat calea… poate… apoi ca de ce nu am trecut pe rosu… ca altii au trecut…  injuraturi… agitat prin masina… chiar m-a facut sa zambesc…

apoi cand l-am lasat pe unu sa intre la stanga… s-a oprit in spatele meu si mi-a facut poza… o sa apar la stiri, in ziar, pe blog… sau cine mai stie unde…

hahaha sunt celebru…

Lasă un răspuns

