am avut si vom avea mereu…

rapid 2-3 Steaua !!!

i-am macelarit… nici lipsa galeriei stelei, nici arbitrajul pe fatza cu ei, nu i-a ajutat!!!… varza i-am facut!!!

da… am fost pe giulesti si e o mare rusine…

rapid joaca fain si are cativa jucatori excelenti, dar pacat ca au public… singurul lucru pe care „porumbeii vopsiti” l-au strigat toti in cor era „m*ie steaua” si „mirel radoi, imi bag p*la-n mortii tai”… cand venea vorba de incurajat echipa lor… se auzeau doar boxele din stadion unde „un porumbel vopsit” ragusit din zicea 3 in 3 min: „haideti ba sa cantam… haideti ba sa-ncurajam echipa, ce p*** mea?!”… pai mai bine lasati casetofonu sa cante… fara sa mai zic de linistea de mormant din ultimele 5 minute… auzeam cum sparg seminte „porumbeii vopsiti” de la peluza… si cum canta mirel in teren: „mirel radoi, v-am batut cu 3 la 2″…

mai mult chiar „galeria” rapidului (legione retarda), la inceputul meciului, cand erau minutele de reculegere… ei tot „m*ie steaua”… tot ragusitu de la boxe a incercat sa-i puna la punct: „taceti ba!!!”… cam asa a fost minutul de reculegere din giulesti…

ragusitu se vede ca a mai umblat… auzise de minut de reculegere… si cred ca a fost si la meciuri mari, in liga campionilor, pe ghencea cred… ca „legione retarda” are acum cantece copiate de la galeria ros-albastra… e drept ca porumbeii nu le canta… n-au cuvinte…

in schimb s-a simtit din plin ca era eveniment… la baie, curgea apa🙂 (cam neagra e drept… asa curge imediat cand ii dai drumu dupa cativa ani!) si era SAPUN😀 !!! (e drept nefolosit)… cred ca eram primul de-acolo care ajungeam sa ma spal pe maini…

Lasă un răspuns

