olimpiadele comunicarii

de fapt ce vor sa comunice?
sau doar asa… hai sa copiem un spot…

5 comments

  1. Hai frate k e destul de logic…si chiar fun! :)) Ideea e k omul ala, membru al juriului, o luase razna de la reclamele proaste (cat e halatu’? cat e halatu’?) si ca cei care vor sa se inscrie in concursul asta…trebuie sa se gandeasca d 2 ori, ca sa-i protejeze cat de cat si pe membrii juriului. Na, c-am luat si apararea unei reclame, cu toate ca incerc sa ma tin cat mai departe de „noul val” hyper media. :))

  2. este vorba ca la olimpiadele astea probail ca participa tot felul de oameni care n-au ce cauta acolo, iar membri juriului o iau razna de la atatea prostii cate aud. iar reproducerea reclamelor celebre mi se pare foarte tare. bravo! foarte haios!

  3. da…

    sunt de acord ca asta e mesajul.
    insa nu sunt de acord ca purtatorul mesajului e un spot facut deja…

    haios…. nu cred. folosit… da… eficient… poate (noroc ca au scris ce vroiau sa transmita… altfel… era tot „reclama la altex”).

  4. ce mai conteaza mesajul? l-ati vazut pe ala cu mielul? ce mai conteaza mutra mielului decorticat? am ramas buimac sa il vad pe naumovici invartindu-se ca un asteroid cioplit in in jurul propriei axe.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s