super site

dedicat brandului… habar n-am cat de promovat este intern… si habar n-am cat din el vedeti ca vizitatori… da pentru mine, foarte util… era sa uit de ce am intrat pe aici… adica pentru un logo… credeti ca am gasit? in 30 sec…

48 de comentarii

  1. @ broscoiu nou: in devenire!
    @ broscoiu vechi: 2 broscoi… ce sa-ti fac broscoiule vechi, daca nu ti-ai rezervat numele?!
    @ webee & vadim: verdele tine de alt brand… sau ar trebui sa ma rebrandez?

  2. o chestiune tehnica ma va impiedica sa votez: ar trebui sa votez in brasov si in weekend voi fi in bucuresti!
    in alta ordine de idei, desi politica nu e pasiunea mea si acest lucru se reflecta si pe blogu asta, as vota „da” pentru ca nu-mi place ca sa fiu dus cu presul!

  3. ma gandeam ca daca unul care ajunge managerul unui departament al carui director este intamplator un bun prieten de-al lui ar trebui sa voteze „da”. totusi ma gandeam ca un tanar cu un suflu novator si cu idei marete si care vine undeva sa faca treaba si are dorinta de a scoate tara din kkt ar trebui sa voteze „nu”
    si dupa cum vezi bogdan este foarte incantat de unde a ajuns si ce urmeaza sa faca si cu cine..deci as fi zis ca voteaza „nu”
    acum nu stiu ce sa mai cred..am impresia ca aplica niste „tehnici de negociere” pe care nu toti le stiu..

  4. @ zorro: ca unii zic da si altii nu si apoi respectam parerea celor multi, se cheama democratie… ca e buna sau nu, si asta e o discutie… da nu aici!
    @ vadim & zorro: toata lumea este binevenita sa-si dea cu parerea pe blogu asta (pana acum nu am cenzurat nimic! except the spammers). dar va rog, ramaneti la subiectul posturilor… merci

  5. zorro, interesant ce spui:) sugerezi ca bogdan a ajuns la orange pentru ca este amic bun cu seful lui? eu asta deduc…pai, deduc ca stii sistemul…altfel nu vad de unde ai stii cehstii deastea…si dc stii sistemuyl, de ce te miri? si eu am amici care au lucrat acolo, daca imi dai adresa de email, iti pot povesti niste barfe adevarate dementiale:)
    bogdane, nu te supara pe zorro sau pe mine, mai comentam si noi. eu am ajuns intamplator pe aici, dar uite, deja ma imprietensc cu zorro:) asa ca faci o treaba buna cu blogul.
    cat despre problema ta de angajare de mai sus, deh, nu esti primul, nici ultimul. noi sa putem dormi linistiti noaptea:)
    ps: zorro, cine e directorul asta faimos?

  6. bine bogdane, nu mai vorbim despre politica. poate despre interviuri? :))
    vadime, ce-ar fi sa facem schimb de pasiuni? ca sa vedem daca putem fi prieteni.. 😉

    aaa..ca era sa uit..bogdane, cred ca e o problema cu broastele astea..sunt prea multe. parca nu era vremea de imperechere..sau au restande de anul trecut?

  7. zorro, mie imi plac pasiunile animalice…
    pai dc e balta mare, broastele se inmultesc…dc era un ocean, vedeam delfini:)

  8. Nu inteleg ce aveti de impartit cu bogdan. El doar a acceptat o oferta. Aa, ca intamplator isi petrece concediile cu prietenul cel mai bun care intamplator este chiar seful lui acum asta nu inseamna ca a ajuns acolo pe pile.
    Cand o sa aveti si voi experienta lui bogdan atunci sa comentati.
    Chiar ca sunteti frustrati si invidiosi!

  9. cris, nu e nimeni frustrat:) eu am analizat ce zicea zorro:)
    ma amuza insa comentariul tau:) esti ca basescu, ce daca am furat si eu, eu lupt impotriva coruptiei, ce daca am mintit si eu, eu lupt pt adevar:)
    mai citeste ce ai scris si zi-mi de nu suna a sex de unul singur si amagire ca ti-a placut

  10. mai copii, relaxati-va putin..ce sariti asa
    gata cu comentariile astea aiurea.
    ce daca omu’ e sef in departamentul prietenului sau. foarte bine. au pasiuni comune si e normal sa se inteleaga pt a putea colabora (nu ca base si tari). asa ca eu zic sa zicem si ceva de bine de bogdan poate ne face si noua intrarea pe acolo ca am auzit ca sunt salarii frumoase la orange. si nu ne-ar deranja..
    spor

  11. zorro, eu lucrez la stat si plec devreme:P. si salariu e fara stres
    dar nu e adevarata treaba cu salariile la orange…poate doar in cazurile astea cu pile si nepotisme. doar la vanzatori stiu ca se ia caruta de bani . stiu 2 care inca mai sunt acolo, dar cica ceausescu era mic copil fata de sefii lor.
    spor si tie si ma poti contacta pe mess, am id ma_ta2

  12. broscoiu=catalin tudose? care broscoi e asta? ala vechi care se plangea sau ala nou?
    asta e faza funny, am intrat acum sa postez raspuns si aparea numele asta la adresa de email, vad ca esti coleg cu bogdan:))) toti care scrieti acia sunteti de la firma respectiva??

    zorro, tu de unde esti?:) hai ca e misto, tot ma plictioseam la guvern

  13. vadime, ma pierd..eu nu mai inteleg nimic.
    cum adica toti sunt de la firma aia? care firma? cine e catalin asta?
    guvernu’ n-a cazut inca? eu zic ca ar trebui sa-ti cauti job vadime..

    eu sunt de la fabrica de saltele..

  14. Sunt impresionat. Nu am mai vazut atatea comentarii de mult timp.
    Si proaste.
    Cine foloseste nick broscoiu sa fie macar cinstit sa nu o mai faca.
    Iar pentru restul (zorro,vadim) va propun sa va duceti undeva la o groapa de gunoi si sa va ingropati in ea. Cred ca sunteti mai utili acolo.

  15. dragii mei (noi colegi sau nu),

    nu cred ca imi place cum decurge discutia… voi n-aveti messenger? sa chatuiti acolo?
    cum facem? scrieti chestii interesante? sau incep sa sterg comentarii…

    decideti!

  16. „asta e faza funny, am intrat acum sa postez raspuns si aparea numele asta la adresa de email, vad ca esti coleg cu bogdan:))) toti care scrieti acia sunteti de la firma respectiva??”

    @vadim… dupa IP de pe care scrii… si dupa faptul ca ti-a ramas numele si mailul… iti dadeai seama ca ai acelasi IP public cu broscoiul… deci… lucrezi in aceeasi firma cu el… intreaba-l pe prietenul zoro de la HP, poate el stie mai multe 🙂

  17. nasoala situatie:))) dar cred ca stii ca ip-urile se mai si manaresc:) cred ca vadim e de la sri:))
    problema nu este unde lucreaza cei doi sau ce ip are broscoiul, problema care se distinge pare mai degraba un conflict de interese. dar nu inteleg rostul, sa vorbesti de moralitate, cand politicienii ne ofera exemple de moralitate legala si institutionalizata indoielnica…asta e situatia, deh
    si eu pe aici

  18. :)))normal ca stiu cum stau lucrurile cu ipurile:)dah.
    pt zorro: dc lucrezi la hp, vreau si eu o imprimanta photo, cu reducere
    pt bogdan: lumea se mai distreaza, nu trebuie s-o iei personal. keep the good work. cred ca cel mai funny a fost broscoiul real:P.
    peace

Lasă un răspuns

