casuta noastra

a mai crescut cat am fost plecati cu treaba pe la roma

asa arata din exterior, placata si in asteptarea tencuielii exterioare

casa corbeanca

asta am vazut cand m-am urcat pe scara exterioara si am aruncat un ochi la etaj: are sapa pe jos, peretii pusi

casa corbeanca

are si la parter pusa sapa pe jos, are peretii aproape gata si o groaza de cabluri prin pereti

casa corbeanca

si in living deja putem trage un chef (ca acum am si cheia de la intrare…)

casa corbeanca

12 comentarii

  1. Buna,

    Sa-ti creasca casa. Eu sunt un vecin de pe fragutei, o casa Iulia, langa un Lastun terminat. Cred ca ne-am mai intalnit odata in zona.

    Claudiu

  2. Salut, cum merge cu casa? Eu m-am mutat deja, e frumos, chiar au curatat zapada pe strada in noaptea in care a nins. (vineri seara)

    Claudiu

Lasă un răspuns

