steaua

si, intre timp, am avut si meciul de prezentare al echipei 🙂

organizare – mediocru spre slab: fara o trupa care sa cante ceva, fara fulare si tricouri de vanzare, fara focuri de artificii

razboiul gigi – galerie a continuat cu diferite strigaturi si a culminat cu intrarea unui „suporter” care a vrut sa-l loveasca pe portarul belgienilor… teoria mea: gigi se pune cu galeria, ameninta ca nu-i va mai primi pe stadion si ca nu le da abonamente… astia zic ok las ca o sa fie terenul mereu suspendat… o batalie din care toata lumea pierde… e naspa la meciurile stelei fara galeria cantand…

joc/ jucatori: slab/ slabi… mi-a placut eric bicfalvi si, culema, bostina… restul praf…

antrenor: hagi… nu cred ca are multe zile… mi-e teama ca nu o sa trecem nici de polonezii aia amarati…

in schimb mi-am luat abonament… tot sezonu…

4 comentarii

Lasă un răspuns

