de peste weekend

a trebuit sa merg la o nunta in poiana brasov… am fost… la piatra mare… care are o piscina mare cu bar in ea… fain… despre nunta, nu prea multe… decat ca era chivas si finlandia si martell la discretie… ceea ce am si facut… si ca a cantat jukebox…

dar din cauza asta nu am fost la o tura cu bicicleta: brasov-pietrele lu solomon-drumu forestier pana la trambulina din poiana-postavaru (cu cabina)-drumu rosu-poiana-rasnov-bran… si, a doua zi, bran-brasov…

in schimb am stat in weekend ore bune in masina, pe un drum pe care odata il faceam in 1 h 50 min, in weekend l-am facut in 4 ore…

weekendul s-a incheiat trist: cfr-steaua 0-0… steaua pe locul 2… plesan pe bara 6 luni… si, poate chiar, de azi fara „rege” la steaua… (faza asta din urma nu stiu cat de trista e…)

PS: riri imi trimite un mail cu subiectul „hai la ski!” si cu poza de mai jos…

hai la ski

Lasă un răspuns

