top 5 filme faine saptamana asta

m-am uitat zilele astea pe oferta de filme faine de la cinemaurile noastre. n-am mai fost de mult. asa ca mi-a luat ceva sa ma hotarasc la care dintre ele sa merg.

iata lista scurta:

5. surf’s up. animatie. cu personaje pe care le recunoasteti daca ati vazut si happy feet.
4. ratatouille. animatie. super poveste.

(5 si 4 sunt similare. dar eu rad la tipu asta de filme. si… culmea… la filme din astea… nu adorm!)

3. 1408. dintre multitudinea de filme horror oferite… asta mi s-a parut a fi cel mai reusit. si am evaluat asta in functie de distributie (john cusack si samuel l. jackson).
2. the bourne ultimatum. film de baieti. cu batai si impuscaturi. cu spioni si contraspioni. cu matt damon si julia stiles.
1. 4 luni, 3 saptamani si 2 zile. filmul momentului. cu premii peste premii. si mai ales filmul despre care toata lumea se plange ca nu a reusit sa-l pirateze! bravo lor.

ghici la care am fost?

robert,
co-autor pe perioada vacantei.

19 comentarii

  1. la ratatouille?
    am vrut sa merg la „4 luni, 3 saptamani si 2 zile” chiar la cannes, la un cinema visavis de palatul unde a luat palme d’or… era si in limba romana si versiunea intreaga… da incepea tarziu, si ne-am pierdut intre niste sticle de vin rosu… din 2002…

  2. fara 3, un film incalcit si foarte prost. samuel face figuratie, probabil a fost la filmari in pauza de 3 ore de la un alt film tampit, cum ne-a obisnuit in ultima vreme. il ador pe cusack, dar aici…dumnezeu cu mila
    surf’s up, super simpatic.
    2 excelent
    restul nu am vazut dar sunt must

  3. 4 luni 3 saptamani si 2 zile…asta e film de top?OMG!!!!!deci nu stiu ce pot sa gaseasca oamenii la el…e un triller ca oricare alt triller cu exceptia faptului ca imaginea este ft proasta..oricum daca voi vreti sa va uitati VIZIONARE PLACUTA!:*

  4. Abia mai sunt cva filme tari de vazut.Nu mai vezi u o comedie-actiune-aventua numai tampenii horror cre si alea is facute foarte aiurea si nasoale

  5. 4luni 3 saptamani si zile….cel mai prost film vazut vreodata ,fara nici-o educatie si morala…e dezgustator cum se poate pune asa ceva pe ecran.si scurt si zero…parerea mea.

Lasă un răspuns

