sculele

relatia amplif boxe fata am testat-o si inainte sa ma mut… da acu am legat toate boxele… cinema!!!

mai astept suportii pentru boxele spate… cica saptamana viitoare vin 🙂

ce trebuie sa mai fac?! biamplificare pentru boxele fatza si sa-mi iau pick-up si multe discuri…

lcd-ul… spectacol… desi am vazut pe el doar dvduri si jocuri… boom abia maine… la fix vine sa vad el classico, saptamana viitoare…

si nu doar lcd-ul dar si suportul care se il misca… cam asa…

singura problema pe care o am… (da ii dau eu de cap) e ca ps3 nu merge prin a/v receiver denon decat sunet… imaginea am bagat-o direct in tv… si nu vreau asta 😦

ps: vecinii (niste draguti) au zis ca pot sa ascult muzica tare… mai ramane s-o conving pe finli…

2 comentarii

  1. Buna,

    Am vazut ca te-ai mutat. Felicitari. Cum te simti?
    Ai cumva suportul pentru LCD montat? Poti sa-mi dai mai multe detalii de unde se cumpara, preturi, etc.

    Claudiu

  2. ne-am mutat… ma simt bine, dar cam obosit de la atata surubareala si carat cutii si cartoane…

    da, il am montat… daca vrei hai sa-l vezi… eu l-am luat direct de la genco, nu stiu cat costa pe piata… ii zice auto wall mount…

Lasă un răspuns

