azi

sotia in italia testeaza veliere la o regata cu veliere vechi… de fapt nu cred ca vechi e cuvantu, mai degraba „de epoca”…

io stau acas, usor racit, ma dau pe calculator si… am redescoperit pink floyd… cel mai mult imi place era waters… am ascultat „wish you were here” (nu doar pentru ca anca nu-i acasa 🙂 ) si „the wall„…

si mi-am adus aminte ca nu am pick-up… si e mare pacat pentru ca am the wall pe disc… si suna cum nu s-a mai auzit… asa ca back to search: ce pick-up sa-mi iau?

si tot azi: steluta joaca la constanta: sa ma duc, sa nu ma duc?!

Lasă un răspuns

