am pierdut 2 puncte

eu asa zic… nu am facut un maret egal, ci am ratat o victorie… pare ciudat, dar asa e… fata de steaua de acum 2 ani din ucl, cand real si lyon pareau de pe alta planeta, cand ne prindeau total nepregatiti si surprinsi, steaua de aseara, dar si aia din meciul cu bayern a aratat alfel… putea sa castige ambele meciuri… ceva lipseste…

aseara cred ca a lipsit szekely… stancu nu a aratat nimic in prima repriza, fiorentina joaca mai prost in repriza a doua (adevarat – nu au avut nici macar un sut pe poarta), si in conditiile astea, cand semedo inca mai putea, trio-ul semedo, dayro si szekely sigur ar fi adus macar un gol…

pacat… acu tre sa speram cu lyon, care din punctul nostru de vedere e o certitudine: steaua-lyon 0-3 (acu doi ani)… si, daca mai vroiau, mai dadeau…

nu mai e lyon ce-a fost, dar are un ascendent moral…

4 comentarii

  1. tot din categoria obiectiv vb: in sf vad un stelist care nu e fericit cu egalul de aseara. m-am ofticat aseara pt ca am crezut ca steaua o sa faca pasul: din 2-3 ocazii clare baga una in ate semedo, totusi e misto cand zici „moama cum a preluat.. dar lasa ca o baga” – da asta merge in liga lu nea mitica.. da in ucl era bine sa fie mai pragmatica.. sa dea 2 boabe din 3 ocazii.. poate cu lyon (meciul de acasa).

    btw: in stefan cel mare poate vedem meciul din aceasi zona 🙂

  2. la derby-ul din groapa.. merg oriunde..
    hmm.. care galerie? de drogati? :))

    poate se califica dinamo si o sa imi faca si mie o bucurie sa pice cu un adversar de UCL si sa mergem la meciul ala … milan 🙂

  3. galerie cu litere mari… se subintelege…
    n-ati trecut de latio, da vreti milan… ambitiosi…
    pana una alta, bafta maine, ca aveti nevoie, ca daca o lasam dupa pricepere, s-ar putea sa mai jucati doar in cupa romaniei 🙂

Lasă un răspuns

