online-ul trebuie promovat online

ma gandeam mai demult, cand lucram la magazinul virtual, ca nu prea conteaza (daca nu esti un brand deja foarte cunoscut) daca te promovezi offline (radio, tv, presa, ooh… samd)…

vineri, am avut confirmarea… mike a zis la guerilla, ora de varf, de filmuletul cu fidbeck is fifty si de blogea… nu am avut mai multi vizitatori decat in alte zile de vineri… in schimb mai multa lume m-a intrebat daca ma stiu cu baietii de la guerilla…

qed

Anunțuri

6 comentarii

  1. Scurta recapitulare:
    – la tv (o statie de nisa si prietenele ei) ruleaza un spot pe care Bogdan nu-l vede (ca el pot fi multi)
    – Bogdan posteaza spotul dupa ce afla ca a luat premiul la Webstock sau/si la Portoroz
    – la radio se da o stire din care prietenii lui Bogdan retin ca Bogdan s-ar putea sa-i stie pe cei de la Radio
    – dupa stirea radio … apar si ceva commenturi la postul lui Bogdan … sau pote la stirea de la radio?

    Concluzia mare:
    Bogdan e brand in comunitatea lui

    Concluziile mici:
    1. afacereza s-a vrut campanie de popularizare … si a ajuns in alta nisa
    2. viralitatea e greu planificabila: nu era cand clientul avea nevoie de oameni in fata tv-ului (si evita sa se lupte in online); castiga premiu de viralitate cand clientul nu mai vrea multi dar zice sus si tare ca are .. cu laptop si actiuni.

    Concluzia remanenta:
    media e diversa si imprevizibila

    Commentariu lui Cristi: concluziile generale sunt riscante. E usor sa iesi din anonimat cu adwords (ca dealtfel cu orice media), dar e greu sa transmiti/controlezi mesaje…. iar daca nu controlezi mesaje nu prea poti face brand … iar daca nu faci brand chiar daca te intalnesti „cu multa lume” … nu poti moneiza decat daca le dai ceva ce le trebuie si e mai ieftin decat le da altul cu care se intalnesc. Si nefiind brand … nu poti creea nevoi si nici monetiza „faptul ca esti brand”.

  2. nu vroiam sa zic neaprat de creare de branduri, unde onlineul are si el un cuvant de spus, ci de rezultatele imediate ale unui site mic, fara buget (d-aia am zis no brand)… rezultate in vanzari, pe care adwords ti le poate aduce, rezolvandu-ti o parte din ecuatia: „revenue online = nr vizitatori X rata conversie X pret mediu”… ti-i aduce chiar targetati, si f ieftin…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s