comert online in .ro

imi trebuie o placa firewire… am gasit una la mediadot [punct] ro… am comandat-o, le-am si scris ca vreau si cablu firewire, care, pe situl producatorului, zice ca e in pachet…astea toate aseara…

azi ma suna de la ei… zice: „ati facut o comanda”… zic „da”… dupa tonul ei imi dadeam seama ca am gresit cu ceva🙂 … asa e, gresisem: „nu se mai fabrica” zice vocea… tac, fiind vinovat, dar si asteptand solutii de la ei… dupa o vreme, in care nu am primit variante zic: „pai daca nu se mai fabrica, scoateti-o de pe site”… „nu pot eu sa scot de pe site” ok, am gresit din nou… astept iar, nimic… „dar alte solutii aveti sa-mi oferiti?” insist eu in prostia mea de a dori sa fiu clientul lor… „n-avem”, ok, ok, pa, pa…

acu ma intreb: oare nu era mai bine daca nu ma suna deloc?! cred ca nu scriam nimic despre ei, daca nu ma sunau, ci doar imi cautam in alta parte solutia…

asa, iata, advertising, even though is bad advertising…

One comment

Lasă un răspuns

