amr 15 zile

barecelona, nou camp, 30 iunie, u2, 360…

iata cateva poze

5 comentarii

  1. imi postez aici mesajul catre orange.ro/feedback, daca dl anghel nu doreste sa il valideze si sa apara pe respectivul forum.
    cand am aflat intamplator de existenta orange.ro/feedback am fost curios sa intru pentru ca link-ul mi-a fost trimis cu completarea: „uite ideea si proiectul tau realizate si de orange.ro/feedback”. am vazut, am intrat si am postat un coment pe care il postez si aici, apoi o sa il postez si pe la blogeri, gen zoso, am vazut ca ii plac astea si le prezinta pe larg. Proiectul presupune din partea participantilor trimiterea unui comentariul, iar juriul la final va alege un castigator. Premiu – un laptop, (oricum nu a reusit anghel sa vanda niciunul la electroland.ro)
    comentariul meu era urmatorul: „cea mai buna idee este insasi idee proiectului vostru, deci pentru asta astept premiul. Proiectul vostru este conceput si implementat de mine pe numele lui „Managementul de Idei”, in cadrul magazinului online electroland.ro (unde eram amandoi angajati). Poate v-a povestit anghel robert cum „i-a venit lui” ideea legata de acest proiect. Daca nu imi stergeti comentariul promit ca revin cu feedback pt ca imi place sa particip la proiecte gandite de mine iar voi sa veniti cu premiul”.

    Ce crezi ca face baiatul, imi da mail ca are comentariul meu :))))), zii ca nu e simpatic. Eu nu pot decat sa ma bucur ca ideile mele sunt puse in practica la o ditamai firma ca orangeul.
    BTW azi am dat numai note de 9 (9 din 9) la un crm realizat de orange pt utilizatorii de abonamente corporate. ultima fata chiar m-a ajutat enorm cu sms grup-ul unde explicatia de pe site e cam greoaie daca esti in criza mare de timp.

    Bogdane te salut, si pp ca o sa ai un comment acid.

  2. hmmm…
    nu-mi place ca incepeti o lupta pe blogu meu…
    nu-mi place ca lupta e cu robert (cool guy)…
    nu-mi place nici ca are legatura cu jobul… ceea ce am evitat…

    pe de alta parte, daca ideea la electroland a fost a ta, felicitari tie (another cool guy)! dar nu a fost un patent al tau. este destul de comun in business sa implici consumatorul in crearea produsului pe care vrei sa i-l dai…

    asa ca, in speranta ca nu va veti certa pe-aici, n-o sa iau atitudine… dar daca vad ca-mi stricati atmosfera pasnica… ba chiar adormita… o sa sterg toate comentariile…

    blogu asta e pasnic (poate unpic anti-dinam0, da asta e normal) 🙂

Lasă un răspuns

