livrari anticipate de la amazon

ce-o fi asta? amazon a obtinut un patent pentru o metoda si un sistem de livrare anticipata

cred ca, simplificat, inseamna asa: amazon stie ca imi cumpar toate albumele U2, pe vinyl, imediat cum apar,de la ei, de la amazon. asa ca decid sa mi-l livreze, chiar daca nu l-am comandat si sa ma informeze ca l-au livrat, ca ajunge in 2 zile. si ma roaga sa-l platesc. l-as plati? sigur! as fi incantat? eu da! dar am 138 de prieteni carcotasi care s-ar simti atacati de amestecul asta al lui amazon in colectia lor de discuri sau in biblioteca lor…🙂 cred ca asta se rezolva cu un simplu opt-in / opt-out de la serviciul de livrare anticipata.

odata deschis acest drum, mai e doar un pas cand frigiderul va comanda si va plati lapte, pentru ca zona unde sta laptele cantareste sub 300g🙂

voi ati folosi serviciul de livrari anticipate de la amazon.com?

Lasă un răspuns

